CTMTC

Prucessu di finitura tessili

Prucessu di finitura tessili
Sti quattru prucessi hè u prucessu di basi, prucessu sarà differente sicondu specifichi u pruduttu.
1. Prucessu di sbiancante
(1) Prucessu di sgrossatura è sbiancante di cuttuni:
Bruciatura – - desinguratura – - – sbiancante – - – mercerizzante
Singeing: Perchè u cuttuni hè una fibra corta, ci sò brevi fluff nantu à a superficia di u pruduttu. Per fà u tessulu bellu è cunvene per u trattamentu futuru, u primu prucessu shoula esse singeing.
Desizing: durante u prucessu di deformazione, l'attrito trà i filati di cuttuni pruvucarà l'elettricità statica, cusì deve esse amidu prima di tessitura.Dopu à tessitura, a polpa sarà dura, è dopu à un bellu pezzu sarà giallu è muffa, cusì si deve esse desizing prima à assicurà u prugressu liscia di prucedure di stampa è tintura è sentu duru.
U sicondu passu hè principarmenti prucessu di scorrimentu, u scopu hè di sguassà impurità, oliu è cunchiglia di cuttuni.A contaminazione di l'oliu pò ancu esse aghjuntu à l'oliu è altri additivi.
Decolorazione: per sciacquare u tissu in modu chì diventa biancu.Ci sò impurità in fibri naturali, durante a trasfurmazioni di tessili alcuni slurry, oliu è terra contaminata seranu ancu aghjuntu.L'esistenza di sti impurità ùn solu impediscenu u prugressu lisu di a tintura è a finitura, ma ancu affettanu a prestazione di usura di u tissu.U scopu di scouring è bleaching hè di utilizà l'azzione meccanica chimica è fisica per sguassà impurità nantu à u tela, rende u tela biancu, morbidu, cù una bona permeabilità, è risponde à i requisiti di purtassi, per furnisce semi-prodotti qualificati per tintura, stampa, finitu.
L'ebullizione hè l'usu di soda caustica è altri additivi di ebollizione cù gomma di frutta, sustanzi cera, sustanzi di nitrogenu, reazzione di degradazione chimica di cunchiglia di cotone, emulsificazione, gonfiore, ecc.
Bleach elimina i pigmenti naturali è assicuratevi chì u tela cun un biancu stabile.In un sensu largu, include ancu l'usu di l'agenti brillanti blu o fluoriscenti per pruduce un sbiancante otticu.L'imbiancatura include principalmente l'imbiancatura oxidante è l'agenti riducenti.U principiu di u bleaching oxidante hè di distrughje i generatori di pigmenti per ottene u scopu acromaticu.U principiu di sbiancante di l'agente riducente hè di pruduce sbiancante riducendu u pigmentu.U metudu di trasfurmazioni di bleaching depende di a varietà è di l'agente bleach.Ci sò principarmenti trè categurie: sbiancatura di lisciviazione, sbiancatura di lisciviazione è sbiancatura di rolling.Diversi variità anu esigenze diverse per bleaching.
Mercerizing: Fate chì u tela brilla megliu è si senti più suave.
1.1 U prucessu di u tissutu ordinariu è u tela di cuttuni / poliester hè basicamente u stessu (tessutu):
Singeing → disizing → sbiancante
A tela sbiancata hè spessu chjamata tela bianca.
1.2 U prucessu di tissutu ordinariu è tela di cuttuni / poliester (maglia):
Retrazione → disdimensionamento → sbiancamento
Retrazione alcalina: Perchè u tessulu di maglia ùn hè micca amidonatu, hè un span relativamente soltu, a cuntrazione alcalina farà a tela stretta.Questu hè aduprate l'equilibriu di tensione per appiattà a superficia di u tela.
Ebollizione: simile à u prucessu di desizing, principalmente per sguassà l'oliu è a cunchiglia di cuttuni.
Bleach: per sciacquare a tela pulita
Prucessu di Corduroy: U tessulu hè pruduciutu da un filu avvoltu intornu à un altru filatu per furmà un ciclu, è dopu a bobina hè tagliata per furmà a pila.
1.3 Prucessu: laminazione alcalina → taglio di lana → desizing → essiccazione → spazzola → brucia di lana → ebollizione → sbiancatura
U scopu di l'alkali rolling hè di fà chì u tessulu stringhje più strettu;U scopu di cutting hè di liscia u suede;U scopu di spazzola hè di liscia u suede è sguassate l'irregularità dopu à cutting;U scopu di u cantu hè ancu di caccià i bumps è i contusioni.
1.4 u prucessu di tela di cuttuni di poliester hè listessu chì u tela di cuttuni ordinariu
1.5 flannelette: principarmenti copre manta, biancheria intima per i zitelli, l'anziani, lenzuola, etc. Una mazza - cum'è roller hè rotatu à alta velocità nantu à a superficia di a manta per caccià e fibre, perchè u velluto ùn hè micca assai pulito.
(2) Processu di lana (tessutu di lana): lavatu → carbonizza → sbiancante
Lavatura di lana: Perchè a lana hè fibra d'animali, hè brutta, cusì deve esse lavata per sguassà l'impurità lasciate nantu à a superficia (spurità, grassu, sudore, impurità, etc.).
Carbonizzazione: ulteriore rimozione di impurità, sporcizia.
Carbonizzazione: ulteriore rimozione di impurità, sporcizia.Dopu u lavatu, se u tessulu ùn hè micca pulitu, ci sarà bisognu di carbonizazione àcida per pulisce più.
Sbiancante: per sciacquare i tessuti puliti.
(3) U prucessu di a seta: degumming → sbiancante o imbiancatura (additivi sbiancanti è sbiancanti)
(4) tela di poliester:
Filament: riduzzione d'alkali → sbiancante (cum'è u prucessu di seta)
② Fibra discontinua: brusgiate → bolle → sbiancante (stessu prucessu cum'è u cuttuni)
Stenter: cresce a stabilità;Soddisfà i requisiti di cuncepimentu;A superficia hè piatta.
2. Prucessu di tintura
(1) U principiu di tintura
A Adsorption: Fibra hè un polimeru, chì hè riccu in ioni, è a tintura cuntenuta in a cumminazzioni di diversi ioni, cusì chì a fibra assorbe u tintu.
B Infiltrazione: ci sò lacune in a fibra, u tintu hè pressatu o infiltratu in i spazii moleculari dopu à alta temperatura è pressione alta per fà u culore.
Adesione C: ùn ci hè micca un fattore d'affinità di tintura in a molècula di fibra, cusì l'adesivu hè aghjuntu per fà u tintu attaccatu à a fibra.
(2) Metudu:
Tintura di fibre - filatura di culore (filatura cù culore, per esempiu fioccu di neve, filatu fantasia)
Tessutu tintu in filatu (tessutu tintu in filatu)
Tintura di panni - Tintura (tintura di pezzi)
Tinture è materiali di filatura
① Cotone, lino, lana, seta e viscosa tinti direttamente a tintura (tintura a temperatura ambiente)
Features: A cromatografia più cumpleta, u prezzu più bassu, u peghju rapidità, u metudu più simplice.
A formaldehyde hè usata cum'è accelerante
I tessuti tinti di tintura diretta sò generalmente aghjuntu per stabilizzà a solidità di u culore.
② Tinturi reattivi - gruppi reattivi in ​​coloranti è cuttuni, canapa, sita, lana è viscosa in cumminazione cù i gruppi attivi.
Features: Colore luminoso, bona uniformità, rapidità, ma caru.
(3) Disperse tinture - tinture speciali per u poliester
E molécule di tintura sò u più chjucu pussibule per penetrà, è a temperatura alta è a pressione sò aduprate per prumove a penetrazione di tintura.Dunque, alta solidità di u culore.
④ coloranti cationici:
Un colorante speciale per fibre acriliche.I fibri acrilichi sò ioni negativi quandu spinning, è i cationi in u tintu sò assorbiti è culurati.
B poliester cù ioni negativi, tinti cationichi ponu esse tinti à a temperatura di l'ambienti.Questu hè u poliester cationicu (CDP: Can Dye Polyester).
⑤ Tintura acida: tinta di lana.
Per esempiu, cumu si deve tinte un pannu scuru T/C?
Pigliate u poliester cun un tinte disperse, dopu u cuttuni cù un tinte direttu, è poi chjappà i dui culori flat.Se avete bisognu di deliberatamente a diferenza di culore, ùn fate micca mette pianu.
Per i culori chjosi, pudete tinghje solu un tipu di materia prima, o poliester o cuttuni cù diversi tinti.
Se u requisitu di solidità di u culore hè altu, sguassate u poliester;Per quelli chì sò bassi, u cuttuni pò esse tintu.
3. Prucessu di stampa
(1) Stampa per classificazione di l'equipaggiu:
A. stampa schermu piatta: canusciutu macari comu stampa piattaforma manuale, canusciutu macari comu serigrafia.A seta pura di tela di alta qualità hè largamente usata.
B. serigrafia tonda;
C. stampa di rulli;
D. stampa di trasferimentu: Tintura nantu à carta hè sublimatu à tela dopu à alta temperatura è pressione alta per furmà un mudellu
U disignu hè menu elaboratu.I tessuti di cortina sò principalmente stampe di trasferimentu.
(2) Classificazione per metudu:
A. Stampa di tintura: tintura cù geni attivi in ​​tinture dirette è tinture reattive.
B. stampa di revestimentu: l'additivi sò aghjuntu à u tinte per fà chì u tintu cummina cù u tela (ùn ci hè micca genu di affinità trà u tela è u tintu in u tintu)
C. Stampa anti-printing (tintura): i tessuti di alta qualità anu un altu requisitu per u culore, è l'anti-printing deve esse appiicatu per evità a croce.
D. stampa pull-out: Dopu chì u tela hè tintu, certi lochi bisognu di stampà altri culori.U culore di a materia prima deve esse sguassatu è poi stampatu in altri culori per impediscenu chì i culori ùn si opponenu.
E. rotten flower printing: Aduprate alkali forte per pudendu u filatu à a riva di l'impresura è formate un mudellu di velvet.
F. Gold (silver) powder printing: gold (silver) powder hè utilizatu per stampà tessuti.In fatti, appartene ancu à a stampa di pittura.
H. stampa di trasferimentu: Tintura nantu à carta hè sublimatu à tela dopu à alta temperatura è pressione alta per furmà mudelli.
I. stampa spray (liquid): coherente cù u principiu di stampanti di culore.
4. Pigliate
1) Disposizione generale:
A. sentu finitu :
① sentu duru, abbastanza.Cuttuni è linu in grande quantità
Sensazione suave: addolcitore è acqua pò esse aghjuntu
B. Finalizà a finitura:
① tira
② Pre-shrinking: per tela di cuttuni (lavatu per sminuisce) in anticipu per fà a dimensione più stabile.
C. apparenza finitura:
① calandra (calandra) lustre di tela, dopu à a superficia di tela di calandra durcirà.
② U embossing hè rotulatu cù un bastone di pressa
③ Agente imbiancante è imbiancante
2) Trattamentu particulari: U metudu per ottene un trattamentu particulari: aghjunghjendu l'additivi currispundenti prima di stallà, o macchina di rivestimentu cù u revestimentu currispundenti.
A. Trattamentu impermeabile: una macchina di revestimentu hè aduprata per applicà una strata di materiale impermeabile / pittura nantu à u tela;L'altru hè disegnu prima di rotulà l'agente impermeabile.
B. Trattamentu di ritardante di fiamma: l'effettu ottinutu: senza fiamma aperta, cigarette butts ghjittati nantu à u tessulu à una certa zona seranu automaticamente estinti.
C. Trattamentu anti-fouling è anti-oliu;U principiu hè u listessu cum'è l'impermeabilizazione, a superficia hè rivestita cù una capa currispondente di materiale.
D. Anti-mildiu, trattamentu antibacterial: revestimentu, polvere di ceramica pò ancu esse usatu per fà trattamentu per ottene un effettu anti-enzyme, antibacterial.
E. anti-UV: L'usu di sita anti-UV hè di prevene a distruzzione di fibres di prutezione di sita vera, è fà a sita vera gialla, altri prudutti sò anti-UV in u sole.Nom spécial : UV-CUT
F. Trattamentu infrared: cumpresi a resistenza infrared è l'absorption per ottene diversi effetti.
G. Trattamentu antistaticu: a dispersione elettrostatica cuncentrata, micca faciule di pruduce scintille.
Altri trattamenti speciali sò: trattamentu di fragranza, trattamentu di sapori farmaceutici (effettu di a droga), trattamentu di nutrimentu, trattamentu di radiazione, trattamentu di resina (rigidificazione di tessuti di cuttuni, rughe di seta), trattamentu di lavaggio, trattamentu riflettente, trattamentu luminoso, trattamentu di velluto, fuzz (rising). ) trattamentu.


Tempu di Postu: Mar-13-2023

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.