CTMTC

Spunlace Nonwoven Machine da CTMTC - 5 Winder

A funzione primaria di ubobinatrice di tela non-tessutahè di ventu in rotuli di materiali di tissuti non-tessuti di larghezza larga per u scopu di u almacenamentu, u trasportu è a trasfurmazioni sussegwenti.

Di genere, a macchina di bobina hè interconnessa cù altre equipaghji in a linea di produzzione di tissuti non-tessuti, cum'è e macchine di trazione è e macchine di hydroentanglement.

微信图片_20230419112146

Struttura:Un tissu non-tissumacchina di bobinatipicamente si compone di cumpunenti cum'è u quadru, l'arbulu di bobina, u sistema di cuntrollu di tensione, u dispusitivu di taglio automaticu è u sistema di cuntrollu di l'avvolgimentu.L'arbulu di bobina serve cum'è u cumpunente di core per a bobina di tela non-tessuta è pò esse aghjustatu in diametru è larghezza in quantu necessariu.

Principiu di funziunamentu:Duranti l'operazione, u tessulu non-tessutu hè trasportatu da u dispusitivu di furnimentu di front-end à l'arbulu di bobina.L'avvolgimentu uniforme hè ottenutu per mezu di u sistema di cuntrollu di l'avvolgimentu.Simultaneamente, u sistema di cuntrollu di tensione assicura chì u tessulu non-tessutu mantene un livellu adattatu di tensione durante u prucessu di avvolgimentu per prevene slack o danni.

Taglio automaticu:Alcune avanzate macchine di avvolgimentu di tissuti non-tessuti sò dotate di un dispositivu di taglio automaticu.Stu dispusitivu pò taglià i rotuli di ferita à a lunghezza desiderata in basa di specificazioni predeterminate per u processu sussegwenti.

Sistema di cuntrollu:I bobinatori sò tipicamente dotati di sistemi di cuntrollu elettricu avanzati chì permettenu l'automatizazione.Questi sistemi permettenu l'aghjustamentu è u monitoraghju di i paràmetri cum'è a velocità di l'avvolgimentu, a tensione è a durata di l'avvolgimentu.

Applicazioni:E macchine di bobinatura di tessuti non-tessuti trovanu ampie applicazioni in l'industria di fabricazione di tessuti non-tessuti, cumprese a produzzione di materiale medicale, tovaglioli sanitari, tessili, materiali di filtrazione è più.Puderanu accoglie diverse larghezze è diametri di rotuli.

Parametri specifichi:

I paràmetri specifichi di abobinatrice di tela non-tessutapò varià secondu u fabricatore, u mudellu è l'usu previstu.Eccu alcuni esempi di parametri:

Max.Diametru di rollu:Di genere trà 200 millimetri (circa 8 inches) è 800 millimetri (circa 31 inches), secondu u mudellu di macchina è l'applicazione.

Max.Larghezza di rotulu:Puderanu da 1500 millimetri (circa 59 inches) à 5000 millimetri (circa 197 inches), secondu u mudellu di a macchina.

Velocità di rolling:Di genere trà 10 metri per minutu (circa 33 piedi per minutu) è 300 metri per minutu (circa 984 piedi per minutu), secondu u mudellu di a macchina.

Diametru core:Di solitu trà 50 millimetri (circa 2 inches) è 152 millimetri (circa 6 inches), secondu u mudellu di a macchina.

Modu di avvolgimentu:L'opzioni ponu include l'avvolgimentu unilaterale, l'avvolgimentu à doppia faccia, l'avvolgimentu alternativu, etc., secondu u disignu è u scopu di a macchina.

Modu di taglio:Alcune macchine ponu esse equipate di un dispositivu di taglio automaticu per u tagliu à dumanda.

Controlu di a tensione:Tipicamente include sistemi di cuntrollu di tensione regulabile per assicurà a tensione curretta durante l'avvolgimentu.

Sistema di cuntrollu:Include una interfaccia touchscreen, PLC (Programmable Logic Controller), etc., per l'automatizazione è u cuntrollu.

Requisiti di putenza:Pò esse bisognu di specificazioni di tensione, frequenza è putenza, tipicamente putenza trifase.

Pesu è dimensioni:E dimensioni fisiche è u pesu varienu secondu u mudellu è u disignu, chì necessitanu cunsiderazione per u layout è a stallazione in una fabbrica.

a macchina di avvolgimentu di tissuti non-tessuti, cum'è parte di a linea di produzzione di tessuti non-tessuti, ghjoca un rolu cruciale in rinfurzà l'efficienza di a produzzione è assicurà a qualità di rotuli di tissuti non-tessuti.Hè applicabile in una gamma di prucessi di fabricazione di prudutti di tessuti non-tessuti.

卷绕机

Per piacè cunnetta cùCTMTCs'ellu ci hè necessariu nantu à a macchina.


Tempu di Postu: Oct-09-2023

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.