CTMTC

Mercatu Tessile India - Sviluppu Diversificatu

L'India economica hà sviluppatu assai recentemente, è hè stata trà i primi dieci mercatu cù u sviluppu più veloce.U PIB di l'India ghjunghje à 3,08 trilioni in 2021, chì hè diventatu a sesta ecunumia più grande di u mondu.Cina è India anu sempre una bona relazione economica per l'ultimi anni.L'annu 2020, l'ecunumia trà l'India è a Cina hè 87,59 miliardi, è l'investimentu direttu da a Cina à l'India hè 200 milioni.
https://www.ctmtcglobal.com/about-us/
Tessile Industrial in India

L'India hè a seconda fabricazione di tessili in u mondu, solu dopu à a Cina, cusì l'industria tessili hà cuntributi enormi à u so PIB, cù 2,3%, è copre a pruduzzioni industriale 7%, cù 45 milioni di travagliadori.

U sistema di filatura in India hè assai sviluppatu, a maiò parte di l'imprese dumandate una alta velocità è una produzzione alta.L'area sud hè più facilitata per a filatura di cuttuni, mentre chì a zona nord hè più focu annantu à a filatura mischiata è culurita.Finu à avà, ci sò circa 51 milioni di Ring Spinning è 900 mila Jet Spinning.2021-2022, a capacità di u filatu hè di 6,35 milioni di tunnellate, u filatu di cuttuni hè di circa 476 milioni di tunnillati.
L'India hè u sestu exportatore mundiale di tessili è vestiti, cuntendu circa 5% di u cummerciu glubale.2021-2022, l'India hà esportatu tessili è vistimenti per circa 44 miliardi, in quale circa 12 miliardi hè per i vestiti è vestiti, 4,8 miliardi hè per tessili di casa, 4 miliardi hè per tessili, 3,8 miliardi hè per filati, 1,8 miliardi hè per fibra. .A pruduzzione di cuttuni rapprisenta circa 38,7% di tutte l'espurtazioni.U guvernu lucale hà iniziatu a regione tessili integrata super-size è l'area industriale (MITRA), è hè previstu di stabilisce 7 grandi parchi industriali tessili in 3 anni, copre tutte e regioni di tutte l'industria tessili.

https://www.ctmtcglobal.com/processing-workshop/
L'equipaggiu tessili in India
L'attrezzatura di filatura tessili ghjunghje in fondu à a localizazione, a marca LMW di l'India Locale cù una spartera di u mercatu assai alta.A macchina hè specializzata in Ne30, Ne40, a macchina di filatura cù una velocità di corsa di 20000 rpm.À u listessu tempu, a filatura di cuttuni tradiziunale riduce a proporzione, u mercatu hè più avanti in a pruduzzione di variità, per esempiu poliester / cotton blended, polyester / viscosa blended.
Navetta tessitura industriale in fondu hà finitu l'aghjurnamentu, assai di a macchina di tessitura navetta hè stata rimpiazzata da un telaio à pinze d'alta velocità è a macchina à jet d'aria.Ci sò dui regioni focalizati nantu à a maglia industriale, Triuper in u sudu, è Ludhiana in u nordu.
Tintura è finitura industriale, l'impresa preferisce cumprà l'equipaggiu più ecologicu è risparmiu d'acqua.Da a regione di u locu, Tirupur in l'area sudu pruduce principarmenti tessili di maglia, l'equipaggiu cinese è l'equipaggiu europeu sò più utilizati.Gujarat in l'area occidentale hè principalmente produttu denim, l'equipaggiu di marca lucale principarmenti utilizatu.
Linea di pruduzzioni di fibre chimiche, a linea di filamenti di poliester POY hè specializzata in Silvassa, a linea di fibra di poliester staple hè assai cuncentrata in parechje grande cumpagnia.Reliance hè a pusizione di monopoliu in u filamentu di poliester è a fibra di fioru.U guvernu lucale Issue sever pulitica per sustene u riciclamentu di materiale, cusì a linea di fibra di staple riciclata è a linea di filamentu hè più favurita da l'investituri lucali.
Nonwoven industrialehè a maiò zona di sviluppu.Tuttavia, a linea industriale ùn hè micca abbastanza cumpleta, a pruduzzione finali hè più specializzata in tissuti nonwoven cù pocu valore aghjuntu. In l'ultimi anni, ci sò cambiamenti in u mercatu nonwoven troppu, alcune cumpagnie compru parechje fila di lace filatu d'alta prestazione, a produzzione finali hè vultata. cù più tecnulugia, è più valore aghjuntu.U mercatu cun grande putenziale avà.
Basatu nantu à tuttu u campu tessili, u mercatu indianu hè grande, ma assai cumpetizione.Se ci hè un pianu esportatu à l'India, u megliu modu hè di furnisce una suluzione persunalizata basata nantu à e diverse esigenze di i clienti.

https://www.ctmtcglobal.com/service/


Tempu di Postu: Nov-03-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.