CTMTC

Strategia CTMTC nantu à ingrandà u mercatu globale è portanu tutte e vincite cù u mercatu tessili mundiale

A maiò parte di l'imprese tessili esprimenu una forte emozione à u mercatu d'oltremare è hà più rapidu i so passi per apre u mercatu mundiale in l'ultimi anni.Ci hè parechje scelte per implementà a strategia, cumpresa l'esposizione, a ricerca di u mercatu, u layout di a catena industriale è cusì.
https://www.ctmtcglobal.com/about-us/
Ma induve duvemu fucalizza è cumu per assicurà chì a cumpagnia di tessili hà un risultatu d'alta efficienza?Questu hè u puntu chì avemu bisognu di fucalizza prima.
Cume i dati di l'associazione di machini tessili di a Cina mostranu chì e macchine tessili di a Cina anu esportatu in più di 190 paesi, è i primi cinque paesi coprenu più di u 50% di l'esportazioni, cumprese l'India, u Vietnam è u Pakistan.

Durante u 2021, a Cina hà esportatu 913 milioni à l'India, cù una crescita di 79,75% annu, è umachini non-tessutiavè u più grande aumentu;Pakistan cun 115,94% di crescita annu, umacchina di tintura è finituracopre a parte più impurtante;Turchia cù 417 milioni d'esportazioni, a più grande crescita di merchenzie d'esportazione hè micca tessuta, in più, machini non-tessuti cù 325% di crescita annu in annu,filatura e tessituracù una crescita di 200% annu.
https://www.ctmtcglobal.com/about-us/
Diversi paesi cù un aspettu sfarente è un puntu di crescita differente, chì mostra chjaramente a direzzione di u sviluppu futuru di ogni paese è a dumanda di machini tessili Chine.

CTMTC hà più di 30 anni di sperienza cummerciale internaziunale, u Signore Huang Liansheng, presidente di CTMTC, crede chì i machini tessili di Cina face una bona cundizione d'esportazione avà.Prima tutti i principali mercati fucalizza nantu à u sviluppu di u so industriale tessili domesticu, da u prucessu iniziale à u prucessu prufondu, da a pruduzzioni di massa à a produzzione di qualità, o ingrandà a catena industriale.L'imprese tessili di a seconda china cuntinueghjanu ancu u layout di distribuzione glubale.Tutte queste azzioni è e cundizioni anu purtatu assai vantaghji à i machini tessili Chine per esce.

In ogni casu, l'imprese tessili Chine anu prublema troppu, assai di Cumpagnia di tessili sò di taglia media o chjuca, ùn ci hè una mancanza di Prufessiunali è spirienza d'esportazione in a so cumpagnia, chì portanu assai difficultà nantu à l'esportazione è causanu bassu efficienza durante u travagliu, è ancu. perde a so voce di u mercatu ".Hè per quessa chì u Signore Huang spera chì CTMTC pò piglià più rispunsabilità è esse una "squadra naziunale" megliu.
https://www.ctmtcglobal.com/about-us/
A CTMTC si concentra nantu à u campu tessili da più di 40 anni.Dopu à u sviluppu longu tempu, CTMTC hà assai appartamentu fucalizza nantu à diversi campi, cumpresi appartamentu d'esportazione di tessili, appartamentu di materia prima è cummerciale, ingegneria cuntrattu, investimentu, etc. CTMTC hà cooperatu cù assai di più grande cumpagnia di tessili in Cina per esce è hà esportatu machini. in più di 50 paesi, cù u fornu 10 uffiziu d'oltremare, esportanu più di 150 milioni ogni annu.

"Avemu una piattaforma di esportazione cù sperienze di l'annu, è duvemu offre un serviziu megliu in u sviluppu industriale.CTMTC cun vuluntà è emuzione per ingrandà a nostra attività, è vulemu cuuperà cù boni partenarii per assicurà chì i tessili Chine anu un mercatu megliu ", disse Mr.Huang Liansheng.
https://www.ctmtcglobal.com/about-us/


Tempu di Postu: Nov-03-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.