CTMTC

CTMTC esporta l'equipaggiu di purificazione di l'acqua in Pakistan

nutizie-5China Texmatech Co., Ltd. (CTTMC), una filiale di Sinomach, hà sviluppatu l'attività d'esportazione di prudutti meccanichi è elettrici non tessili durante u periodu pandemicu.

A basa di a tecnulugia avanzata di purificazione di l'acqua RICS, a cumpagnia hà firmatu recentemente un cuntrattu per esportà l'equipaggiu di purificazione d'acqua in Pakistan.

U cuntrattu implica un prughjettu di purificazione di l'acqua di u canali cù un trattamentu di ogni ghjornu di 250 tunnellate.L'acqua trattata, chì risponde à u standard di l'acqua potabile di l'Organizazione Mondiale di a Salute, serà aduprata principalmente per i mulini tessili lucali.

Dopu trè mesi di scambii tecnichi è rotte di negoziazioni cummerciale trà e duie parti cù a migliione cuntinua di a CTMTC fatta in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è cun l'attenzione dovuta à a situazione pandemica glubale, u prugettu hè statu infine firmatu è entra in vigore. .Hè previstu per esse cumpletu è consegnatu à i clienti in settembre.

Cum'è u primu prughjettu di trattamentu di l'acqua di CTMTC in un mercatu d'oltremare, ghjoca un rolu pusitivu in u sviluppu di a cumpagnia è marca un passu avanti in u campu di prutezzione di l'ambiente.

CTMTC hè u primu fornitore di servizii integrati di u mondu in u cummerciu di tessili, è hà fattu successi eccezziunali in u trattamentu di gasi residuali è a ricuperazione di gasi residuali in i prughjetti di viscosa.Hà agitu ancu cum'è l'agente d'importazione di a Membrana d'Osmosi Inversa DOW FILMTEC è di i prughjetti di trattamentu di l'acqua domestica.


Tempu di post: Jul-29-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.