CTMTC

BB Engineering presenta a prima linea Bottle-to-Poly à l'eventu Open House

I visitori anu vistu ciò chì a cumpagnia chjama u primu VarioFil in u monduLinea di filatura di bottiglia R+in azzione.
A settimana passata, più di i clienti 120 da u mondu sanu sò stati invitati da BB Engineering (BBE) à a presentazione di a nova macchina in un avvenimentu apertu in a so pianta in Remscheid, Germania.
I visitori anu vistu ciò chì a cumpagnia dice chì hè u primu VarioFil operatu in u monduLinea di filatura di bottiglia R+à POY, pruducia 150f48 filatu neru tintu solu.
U novu VarioFil R+ hè una linea di filatura POY chì usa fiocchi di bottiglia riciclati cum'è materia prima per a filatura POY.
Questa linea presenta una quantità di caratteristiche tecniche cum'è un sistema di estrusione speciale per u materiale di floconi di bottiglia, l'ultima tecnulugia di dosa è mistura per a tintura in massa, è una filtrazione avanzata di fusione in dui fasi.
In u risultatu, sicondu u fabricatore, una massa d'alta qualità tintaPOYhè ottenuta.A macchina chiavi in ​​mano hè custituita da 4 stazioni di filatura, ognuna dotata di aWINGS POY windercù 10 teste da Oerlikon Barmag.
PET hè diventatu u materiale di punta per l'imballaggio di e bevande, cù miliardi di buttigli PET utilizati in u mondu ogni annu.Un gran numaru di buttigli in PET sò spessu eliminati cum'è rifiuti dopu l'usu iniziale è sò una fonte ideale di materie prime per a produzzione sustinevule di fibre sintetiche.A riutilizazione di risorse è materie prime è i prucessi di fabricazione efficienti energetichi sò diventati sempre più populari.
Si dice chì u cuncettu VarioFil R+ combina tutte queste tendenze.I fiocchi di bottiglia di PET sò usati cum'è materia prima, chì evita a granulazione addiziale di fiocchi di bottiglia in chips PET riciclati.Questu hà vantaghji significativi in ​​quantu à l'investimentu è i costi energetichi.Hè ancu dettu chì furnisce l'ultime tecnulugia di tintura di massa, u prucessu di tintura più efficiente di risorse.
In cunseguenza, a cumpagnia informa chì u sviluppu di VarioFil R+ mette in risaltu a tendenza crescente di a dumanda di tessili fatti da filati sustinibili.Dà ancu i prucessori l'uppurtunità di vende filati d'alta qualità invece di fiocchi, cusì creanu un valore aghjuntu.
Altri punti salienti di a ghjurnata aperta includenu una dimostrazione in diretta di u prucessu di testurizazione, a cunversione di rPOY fabbricatu in DTY nantu à a macchina di texturizazione eAFK di Oerlikon Barmag, è un novu sistema di pulizia BBE per i filtri di fusione chjamatu White Filter Cleaning WFC.
WFC pò pulisce i filtri di fusione è ancu altri cumpunenti contaminati da fusione senza solventi chimichi è hè un bonu aghjuntu à a gamma VarioFil R+ per a pulizia di l'equipaggiu di filtru.
Visita virtuale di a nova linea di produzzione VarioFil R+, una introduzione dettagliata à u dipartimentu di assemblaggio di bobinatrici di Oerlikon Barmag, l'urighjini di u famosu bobinatore WINGS POY, è una dimostrazione tecnica di riciclamentu, filati riciclati è rivestimenti.- u ghjornu apertu per u culore hè diventatu informativu per tutti i participanti.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.